ΠΟΛΙΤΙΚΗ

“Το πρόβλημα δεν λύνεται με επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης αλλά με νέους χώρους στάθμευσης υπόγειους ή υπέργειους”

Τι αναφέρουν τα μέλη της δημοτικής επιτροπής, Βασίλης Τζαμουράνης, Σπύρος Χανδρινός, Ευγενία Κούβελα-Κάτσαρη

“Αφού το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Καλαμάτας με τη στάθμευση των οχημάτων έχει φθάσει στο απροχώρητο, η δημοτική αρχή παρουσίασε με μεγάλη καθυστέρηση στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, τη Δευτέρα, ένα Σχέδιο Ελεγχόμενης Στάθμευσης.

Στην παράταξή μας “Καλαμάτα_ΜΕΤΑ” μελετάμε το Σχέδιο αυτό προκειμένου να διαμορφώσουμε τις προτάσεις μας, οι οποίες θα είναι υλοποιήσιμες και θα έχουν σκοπό να δώσουν ολοκληρωμένες λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα της στάθμευσης και όχι να το αντιμετωπίσουν προσωρινά μεταφέροντάς το στα όρια του κέντρου της πόλης.
“Πρέπει να διερευνήσουμε όλες τις παραμέτρους για να επιτύχουμε το πιο δίκαιο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης για όλους” τόνισαν ο επικεφαλής μας Βασίλης Τζαμουράνης και οι σύμβουλοί μας Σπύρος Χανδρινός και Ευγενία Κούβελα-Κάτσαρη.

Σε αυτή τη φάση εκείνο που υπογραμμίζουμε είναι ότι το πρόβλημα δεν λύνεται απλά μόνο με την επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης, αλλά ότι απαιτούνται νέοι χώροι στάθμευσης, είτε υπόγειοι είτε υπέργειοι.
Ο επικεφαλής μας Βασίλης Τζαμουράνης θα παρουσιάσει συγκεκριμένη πρόταση για τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης.
Δεν σχολιάζουμε τη νέα αναφορά του δημάρχου Καλαμάτας ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Περιφέρεια για τη δημιουργία υπόγειου πάρκινγκ μπροστά το Διοικητήριο, γιατί προηγουμένως έλεγαν ότι ο υπόγειος αυτός χώρος στάθμευσης δεν μπορεί να υλοποιηθεί λόγω της γεωθερμίας που προβλεπόταν στο Διοικητήριο. Ας καταλήξουν επιτέλους σε μια συγκεκριμένη απόφαση.

Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής τονίσαμε επίσης ότι οπωσδήποτε πρέπει να εξασφαλιστούν θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους, ωστόσο δεν μπορεί να αγνοηθεί η οικονομική λειτουργία της περιοχής αφήνοντας εκτός του σχεδιασμού τους επαγγελματίες, τους εργαζόμενους των επιχειρήσεων καθώς και τους πολίτες που θέλουν να επισκεφτούν το κέντρο.
Επισημάναμε ότι επαρκής αριθμός θέσεων στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους πρέπει να υπάρχει σε ολόκληρη την περιοχή της ελεγχόμενης στάθμευσης και όχι μόνο στο α’ ζώνη του κέντρου της πόλης. Θέσαμε επίσης το ζήτημα των θέσεων στάθμευσης για τα δίκυκλα, για τα οποία δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στο Σχέδιο Ελεγχόμενης Στάθμευσης όσον αφορά τη β’ και τη γ’ ζώνη.
Τέλος, δημιουργούνται μεγάλα ερωτηματικά σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία του Σχεδίου και τον πολλαπλασιασμό των εσόδων που προβλέπεται να έχει ο Δήμος. Καλούμε τη δημοτική αρχή να ξεκαθαρίσει όλα αυτά τα ζητήματα, υπογραμμίζοντας ότι ο σκοπός της ελεγχόμενης στάθμευσης δεν μπορεί να είναι εισπρακτικός αλλά η βελτίωση της λειτουργίας της πόλης και η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής.

To Top