ΚΟΙΝΩΝΙΑ

“Σφράγισε” κατάστημα της παραλιακής Καλαμάτας η Κτηματική- “Στον αέρα” 45 οικογένειες εργαζομένων

Στις 7 το πρωί “σφραγίστηκε” περιμετρικά με κορδέλα η επιχείρηση εν μέσω υψηλής τουριστικής περιόδου

Αιφνιδιαστικά πολύ νωρίς το πρωί “σφραγίστηκε” το κατάστημα εστίασης ANASΗA στην παραλία Καλαμάτας από την Κτηματική Υπηρεσία, μετά από καταγγελίες για υπερβάσεις, στην πλατφόρμα του mycoast, όπως έγινε γνωστό στον ιδιοκτήτη. Είναι το πρώτο κατάστημα εστίασης της παραλίας Καλαμάτας, στο οποίο μπαίνει “λουκέτο” επ’ αόριστον, “λόγω αυθαίρετης κατάληψης αιγιαλού”, με την προϋπόθεση να αρθούν οι υπερβάσεις, και συνοδευόμενο από “τσουχτερό” πρόστιμο 50.000 ευρώ.

image00001

image00013

image00003

image00004

image00011

image00010

image00014
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, ουδέποτε έως σήμερα είχε υπάρξει κάποια όχληση από την Υπηρεσία ώστε να συμμορφωθεί, και να έχει ένα χρονικό περιθώριο να προβεί στις όποιες αλλαγές έπρεπε να γίνουν, ώστε να συμμορφωθεί στον νέο νόμο 5092/24.  Θέμα το οποίο άλλωστε απασχολεί και άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παραλία. Η επιχείρησή του είχε κάνει όλες τις προκαταρκτικές διαδικασίες, δεν είχε προλάβει όμως να τις ολοκληρώσει και να κάνει τις παρεμβάσεις που απαιτούνταν. Με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στα μισά της τουριστικής σεζόν με την αιφνιδιαστική αυτή απόφαση μένουν “στον αέρα” 45 εργαζόμενοι της επιχείρησης, με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να επισημαίνει, μιλώντας στο MessiniaLive, ότι η Κτηματική Υπηρεσία εξάντλησε την αυστηρότητά της στην επιχείρησή του, και χωρίς οποιαδήποτε προειδοποίηση σήμερα στις 7 το πρωί “σφράγισε” το κατάστημά του.

Είχαν χτυπήσει το “καμπανάκι” οι επαγγελματίες Εστίασης της Καλαμάτας και της Μεσσηνίας-Ζητούσαν πίστωση χρόνου

Να υπενθυμίσουμε την επιστολή διαμαρτυρίας που είχε στείλει τον Μάιο σε Επιμελητήριο, Περιφερειάρχη, βουλευτές και Δημάρχου του Νομού, ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας, ζητώντας τους να πάρουν θέση και να παρέμβουν ώστε να δοθεί ένα χρονικό περιθώριο προσαρμογής ώστε να μελετήσουν τον νέο νόμο και να προβούν στις κατάλληλες διορθώσεις και παρεμβάσεις μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι τα πρόστιμα που προβλέπονται είναι εξοντωτικά και βάζουν ταφόπλακα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της παραλίας. Όπως και η παρέμβαση στη Βουλή του βουλευτή Περικλή Μαντά που ζητούσε, χωρίς όμως να εισακουστεί,  να υπάρξει παράταση για μετά τη τρέχουσα σεζόν στην εφαρμογή των νέων αυστηρότερων όρων.

Σοκαρισμένοι και σε απόγνωση οι 45 εργαζόμενοι της επιχείρησης

Στο πλευρό εργαζομένων και επιχείρησης τάσσονται και οι δύο Σύλλογοι Εστίασης της περιοχής μας, τόσο ο Σύλλογος Εστίασης Μεσσηνίας όσο και ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας, όσο και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, αλλά και ο Δήμαρχος Καλαμάτας. Όλοι επισημαίνουν ότι πρέπει να τηρείται η νομιμότητα, αλλά θεωρούν ότι εν μέσω τουριστικής σεζόν έπρεπε να δοθεί ένα χρονικό περιθώριο συμμόρφωσης.

image00006

image00007

image00008

image00009

image00002

Οι εργαζόμενοι της επιχείρησης είναι από το πρωί ανάστατοι και σοκαρισμένοι από την δυσάρεστη και αιφνιδιαστική εξέλιξη, που ανατρέπει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό. Στο MessiniaLive μίλησε ο εργαζόμενος της επιχείρησης και chef Στέλιος Μπαρμπέας, εκφράζοντας την αγανάκτησή του, για την εξέλιξη αυτή σε μια υγιή επιχείρηση που παλεύει να ανταπεξέλθει στα λειτουργικά κόστη, με την πολιτεία να μην αποδεικνύεται σύμμαχος της επιχειρηματικότητας και των εργαζομένων, μέσα από τέτοιου είδους αιφνιδιαστικές αποφάσεις.

Διαβάστε και αυτά:

Παράταση για την απλή χρήση αιγιαλού από τις τουριστικές επιχειρήσεις ζητά ο Μαντάς

Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας: Επιστολή διαμαρτυρίας επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον αιγιαλό

To Top