Τουρισμός

Marketing plan για τον τουρισμό της Καλαμάτας: Την Πέμπτη 3 Μαρτίου, η διαβούλευση-Στη δημοσιότητα το Στρατηγικό Σχέδιο

Τα θετικά και τις προοπτικές της Καλαμάτας αλλά και τις αδυναμίες μέχρι τώρα μιας στοχευμένης προβολής της, παρουσιάζει στο Στρατηγικό Σχέδιο που εκπόνησε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Δημήτρης Κούτουλας. Πού πρέπει να δώσουμε έμφαση ως Δήμος για την τουριστική μας προβολή, ποιό θα είναι το αφήγημα της Καλαμάτας για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών, ποιά η ταυτότητά της, οι δυνατότητες και οι αδυναμίες της, αναφέρονται στο Στρατηγικό Σχέδιο που δίνει στη δημοσιότητα ο Δήμος Καλαμάτας και το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ: ΔΕΙΤΕ ΤΟ MARKETING PLAN ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ    

Όπως επισημαίνει ο μελετητής: “Συµπερασµατικά, θα πρέπει να επισηµανθεί ότι ο Δήµος, αντιλαµβανόµενος τη σηµασία του τουρισµού για την τοπική οικονοµία, ασχολήθηκε κατ’ επανάληψη τα προηγούµενα χρόνια µε την τουριστική προβολή και έχει διαθέσει κονδύλια για αυτόν το σκοπό. Η ανάθεση του παρόντος σχεδίου µάρκετινγκ δείχνει την επιθυµία των
στελεχών του Δήµου να γίνει εφεξής πιο αποτελεσµατική και πιο επαγγελµατική η
δουλειά του Δήµου, ώστε να επιτύχει ακόµη καλύτερα αποτελέσµατα προς όφελος
των επιχειρήσεων και επαγγελµατιών της Καλαµάτας.
Στη µέχρι σήµερα τουριστική προβολή της Καλαµάτας υπήρξαν διαχρονικά κάποιες βασικές αδυναµίες, οι οποίες παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τους περισσότερους οργανισµούς τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης όπως λ.χ. η απουσία µιας ολοκληρωµένης στρατηγικής µάρκετινγκ, η έλλειψη µιας ξεκάθαρης τουριστικής ταυτότητας (destination brand), η απουσία κατάλληλου περιεχοµένου (content) όπως κείµενα και φωτογραφίες ή η απουσία µιας κατάλληλα σχεδιασµένης τουριστικής ιστοσελίδας. Πρόκειται για αδυναµίες, οι οποίες προβλέπεται να αντιµετωπιστούν µε τις εδώ προτεινόµενες ενέργειες µάρκετινγκ”.

Στοιχεία που παρατίθενται στο Marketing plan για την επισκεψιμότητα της Καλαμάτας

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ

Την Πέμπτη 3 Μαρτίου, στις 7 μ.μ., στην αίθουσα «Χρήστος Μαλαπάνης» του ιστορικού Δημαρχείου, θα πραγματοποιηθεί η διαβούλευση για το Marketing Plan για τον Τουρισμό, που έχει εκπονηθεί για λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας από τον Δημήτρη Κούτουλα, επίτιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών.

ΜΠΑΣΑΚΙΔΗΣ: “ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑRKETING PLAN ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ”

Αναφερόμενος στο θέμα ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Μπασακίδης σημείωσε: «Ο Δήμος Καλαμάτας είναι στη φάσης της στρατηγικής παρέμβασης σε ό,τι αφορά τον Τουρισμό, εκπονώντας αυτή τη στιγμή το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό, που είναι το πρώτο βήμα απ’ όλα τα υπόλοιπα που θ’ ακολουθήσουν ώστε να έχουμε, περί το τέλος της άνοιξης, το ολοκληρωμένο Σχέδιο. Την ερχόμενη Πέμπτη, λοιπόν, θα γίνει στο ιστορικό Δημαρχείο, μια ανοιχτή διαβούλευση επί του προτεινόμενου Σχεδίου που έχει ανακοινωθεί από τον Δήμο και μπορεί ο καθένας να το κατεβάσει ψηφιακά από τον αντίστοιχο σύνδεσμο. Θα είναι μια διαβούλευση επάνω στην οποία, οι φορείς που έχουν προσκληθεί, όλοι οι εμπλεκόμενοι με τον Τουρισμό, θα μπορέσουν να εκφράσουν τις απόψεις τους. Απόψεις που είναι πολύ χρήσιμες και σοβαρές και που θ’ αποτελέσουν τον μπούσουλα για τα επόμενα χρόνια και θα καταδείξουν για το πώς πρέπει να κινηθούμε στρατηγικά για τον Τουρισμό».  

Marketing plan για τον τουρισμό της Καλαμάτας: Την Πέμπτη 3 Μαρτίου, η διαβούλευση-Στη δημοσιότητα το Στρατηγικό Σχέδιο
To Top