Τα κίνητρα για την επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα αρχίσουν να μεγαλώνουν σταδιακά, με την κυβέρνηση να σκέφτεται ακόμη και τη δωρεάν διέλευση από τους σταθμούς διοδίων.
Για παράδειγμα, η κυβέρνηση σκέφτεται να προσφέρει δωρεάν διέλευση από τους σταθμούς διοδίων για τα ηλεκτρικά μοντέλα και δωρεάν στάθμευση στις περιοχές που υπάρχει παρκόμετρο.
Παράλληλα, έχουν γίνει διάφορα σενάρια για την ελαφρύτερη φορολόγηση που θα έχει ένα όχημα μηδενικών ρύπων, όπως και για το πως θα γίνουν πιο προσιτά, με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης.
Το πιο σημαντικό ζήτημα όμως, που πρέπει να τακτοποιηθεί για να «υποδεχτούμε» την ηλεκτροκίνηση πλέον, είναι η εγκατάσταση προσωπικών φορτιστών στα σπίτια και στις πολυκατοικίες, για να χρεώνεται ο κάθε ιδιοκτήτης απευθείας, αλλά και η ενίσχυση του ηλεκτρικού δικτύου προκειμένου να δεχτεί το επιπλέον «βάρος».
Θα δίνονται κίνητρα στην τιμή του ρεύματος για την επιλογή της φόρτισης εκτός των ωρών αιχμής, ενώ το αυτοκίνητο θα μπορεί να γίνει και «δότης» ρεύματος εφόσον είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο και δεν χρειάζεται την ενέργεια, αποφορτίζοντας την μπαταρία του και ενισχύοντας την παροχή ενέργειας. Θα «πουλάει» δηλαδή πίσω το ρεύμα που έχει αποθηκεύσει, σε περιόδους που το δίκτυο είναι ούτως ή άλλως υπερφορτωμένο.