Messinia Live

ΔΕΥΑΚ: Αναβαθμίζει το e-bill με νέες δυνατότητες για τους πολίτες και ενημέρωση και στο κινητό

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες με εξατομικευμένη ενημέρωση

Σε αναβάθμιση της ψηφιακής πλατφόρμας του e-bill προχωρά η ΔΕΥΑΚ, με τον γενικό Διευθυντή της Μιχάλη Βασιλειάδη να δηλώνει στο MessiniaLive ότι η νέα ουσιαστικά αναβαθμισμένη πλατφόρμα για τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς νερού θα είναι έτοιμη σε περίπου 2 μήνες.

Όπως μας εξήγησε η διαδικασία είναι χρονοβόρα καθώς θα μπει και νέα εφαρμογή app για κινητά ώστε ο καταναλωτής να ενημερώνεται και να εξυπηρετείται και από το κινητό του, αλλά ταυτόχρονα η πλατφόρμα αναβαθμίζεται ψηφιακά στο πλαίσιο γενικής αναβάθμισης του λογισμικού της ΔΕΥΑΚ. Οπότε θα αλλάξει ουσιαστικά η φυσιογνωμία της πλατφόρμας e-bill με περισσότερες νέες δυνατότητες, που θα μπορεί να εξυπηρετήσει και τα ψηφιακά υδρόμετρα, όταν ενσωματωθούν στο σύστημα, όπως προγραμματίζεται να γίνει σε Άρι, Θουρία και Αρφαρά.

O Διευθυντής της ΔΕΥΑΚ έκανε λόγο για ολιστική αναβάθμιση των υπηρεσιών και κάτι τελείως διαφορετικό απ’ότι είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα οι καταναλωτές, που έμπαιναν στην πλατφόρμα και έβλεπαν τους λογαριασμούς τους. Θα μπορούν να βλέπουν τις καταναλώσεις τους, θα μπορούν να λαμβάνουν SMS, e-mail εξατομικευμένο, θα ενημερώνονται για διακοπές νερού, και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θεωρεί η ΔΕΥΑΚ ότι πρέπει να ενημερωθεί το κοινό.

“Θα είναι ένα πρόσθετο point ενημέρωσης του καταναλωτή, και θα πάψει το e-bill με τη στενή έννοια που είχαμε μέχρι σήμερα”. Ξεκαθάρισε ότι οι εκπτώσεις που έχουν οι πολίτες εξακολουθούν να ισχύουν κανονικά. Τους δύο μήνες που το e-bill θα είναι εκτός λειτουργίας, ο λογαριασμός νερού θα τους έρθει σε έντυπο, η έκπτωση  του ενός ευρώ συνεχίζει να ισχύει, γιατί όλοι οι καταναλωτές θα μεταφερθούν αυτόματα στην νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα λειτουργήσει αρχές Νοεμβρίου. Ενώ υπάρχουν σκέψεις να σταλούν το δίμηνο αυτό οι λογαριασμοί με e-mail σε κάθε καταναλωτή.

Το κόστος της αναβάθμισης της πλατφόρμας του e-bill ανέρχεται στα 20.000 ευρώ, και αφορά τη μετάπτωση στη νέα πλατφόρμα όλων των δεδομένων και του αρχείου που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Σύμφωνα με τον ίδιο, η συνεργασία με την προηγούμενη εταιρεία, διακόπηκε γιατί μεταβλήθηκαν οι οικονομικοί όροι και έγινε ασύμφορη η συνεργασία για τη ΔΕΥΑΚ.

“Εξειδικευμένο λογισμικό αποκλειστικά για ΔΕΥΑ”

“Το λογισμικό αυτό είναι αποκλειστικά για ΔΕΥΑ”, διευκρίνισε ο Μιχάλης Βασιλειάδης, λέγοντας ότι η νέα εταιρεία που έχει αναλάβει να κάνει την αναβάθμιση έχει αναλάβει ακόμα 35 ΔΕΥΑ στη χώρα, και οι Δήμοι αυτοί είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχει η πλατφόρμα στους δημότες τους. Ο διευθυντής της ΔΕΥΑΚ, μίλησε για ψηφιοποίηση τρίτου επιπέδου στις υπηρεσίες προς τους πολίτες, με εφαρμογές που θα κάνουν πιο εύκολη τη χρήση, για παράδειγμα την κατάθεση μιας αίτησης, που θα γίνεται καθαρά ψηφιακά.

“Είναι εξειδικευμένη η εφαρμογή με καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες”, και σκοπός είναι οι πολίτες να εξυπηρετούνται από το σπίτι ή το γραφείο και να μην μεταβαίνουν στη ΔΕΥΑΚ, συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Exit mobile version