Messinia Live

20 άτομα προσωπικό με 2μηνη απασχόληση στην Καθαριότητα θα προσλάβει ο Δήμος Καλαμάτας

Επείγουσα η ανάγκη πρόσληψης προσωπικού: Η καθυστέρηση από τον ΦΟΔΣΑ κατασκευής του Σταθμού Μεταφόρτωσης στο Ασπρόχωμα και η καθημερινή μεταφορά των σκουπιδιών της Καλαμάτας στην Καλλιρόη  οδηγεί στην επιβάρυνση των οχημάτων και στην αύξηση του κόστους αποκομιδής

Σε 20 προσλήψεις διμηνιτών προχωρά ο Δήμος Καλαμάτας προκειμένου  να καλυφθούν οι επείγουσες ανάγκες που προκύπτουν στην αποκομιδή των απορριμμάτων, λόγω της αποχώρησης τέλος Μαρτίου των εργαζομένων του 2024 με 8μηνο, καθώς λήγουν οι συμβάσεις τους. To θέμα έρχεται προς συζήτηση και έγκριση στη Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας τη Δευτέρα 10 Μαρτίου.

Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Καλαμάτας έχει δρομολογήσει να προσλάβει το επόμενο διάστημα 8μηνίτες, που θα καλύψουν τις ανάγκες του τρέχοντος έτους, 2025, έως ότου όμως ολοκληρωθεί η διαδικασία απαιτείται αναπλήρωση του προσωπικού που αποχωρεί. Όλα τα παραπάνω έχουν προκληθεί από την καθυστέρηση από τον ΦΟΔΣΑ της διαδικασίας κατασκευής του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στο Ασπρόχωμα, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται σε καθημερινή βάση με απορριμματοφόρα του Δήμου Καλαμάτας τα σκουπίδια στην Καλλιρόη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κόστος διοδίων, καυσίμων αλλά και φθοράς των οχημάτων που κάνουν καθημερινά 50χλμ για να αποθέσουν τα σκουπίδια στη Μονάδα, πηγαίνοντας πίσω κατά τρείς ώρες το πρόγραμμα αποκομιδής σκουπιδιών στην πόλη της Καλαμάτας. Τα παραπάνω αποτυπώνονται και στην υπηρεσιακή εισήγηση της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απορριμμάτων και Οχημάτων του Δήμου Καλαμάτας, όπου και καταγράφεται ως επείγουσα η ανάγκη για προσλήψεις προσωπικού. Οι πραγματικές ανάγκες της Υπηρεσίας είναι βεβαίως πολύ μεγαλύτερες, ωστόσο αναγκαστικά έχουν προσαρμοστεί με βάσει τις τρέχουσες διατεθειμένες πιστώσεις, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στη σχετική εισήγηση της προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοκκωνίας Γιαννοπούλου:

Αναλυτικά η εισήγηση του αντιδημάρχου Σαράντου Μαρινάκη, βάσει της υπηρεσιακής εισήγησης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απορριμμάτων και Οχημάτων του Δήμου Καλαμάτας.

“Ο Δήμος Καλαμάτας πρόκειται να προσλάβει συνολικά ΕΙΚΟΣΙ (20) άτομα προσωπικό, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, πλήρους απασχόλησης, για την κάλυψη αναγκών της υπηρεσίας Καθαριότητας Δήμου Καλαμάτας , με δίμηνη σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ, λόγω επειγουσών αναγκών, ως κάτωθι:

α) Δεκαπέντε (15) ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων/ ΥΕ Συνοδών απορριμματοφόρων.
β) Πέντε (5) Οδηγών οι οποίοι πρέπει να διαθέτουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ), κάρτα ηλεκτρονικού ταχογράφου και άδεια οδήγησης κατηγορίας C.:

Αναλυτικά το σκεπτικό της ανάγκης της πρόσληψης αυτής αποτυπώνεται στη σχετική με αριθμ. πρωτ. . πρωτ.8463/ 18-2-2025 Υπηρεσιακή Εισήγηση της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απορριμμάτων και Οχημάτων Δήμου Καλαμάτας Ν. Μεσσηνίας, ως εξής:

Θέμα : «Επείγουσα ανάγκη για την πρόσληψη προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας με δίμηνη σύμβαση εργασίας».
Έχοντας υπόψη:

1) Το γεγονός ότι σύμφωνα με το Περιφερειακό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων Πελοποννήσου ο Δήμος Καλαμάτας υποχρεούται να παραδίδει τα αστικά σύμμεικτα απορρίμματα που παράγει καθημερινά στην μονάδα διαχείρισης απορριμμάτων στην Καλλιρόη Μεσσηνίας η οποία κατασκευάσθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης της ΣΔΙΤ: «Ολοκληρωμένη διαχείριση αποβλήτων
Περιφέρειας Πελοποννήσου».

2) Το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει κατασκευασθεί από τον αρμόδιο φορέα Φ.Ο.Δ.Σ.Α. Πελοποννήσου ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες του Δήμου Καλαμάτας, με αποτέλεσμα καθημερινά όλα τα απορριμματοφόρα οχήματα του Δήμου να οδηγούνται προς εκφόρτωση στην ΟΕΔΑ στην Καλλιρόη Μεσσηνίας και να δημιουργείται μια
καθυστέρηση στα δρομολόγια αποκομιδής περίπου τριών ωρών.

3) Την συνεπαγόμενη ανάγκη αύξησης των δρομολογίων αποκομιδής λόγω της άνω περιγραφόμενης καθυστέρησης.

4) Το γεγονός ότι για να εκτελούνται όλα τα απαραίτητα προγράμματα αποκομιδής στο Δήμο Καλαμάτας, όπως αναλυτικά περιγράφεται στην αρ. πρωτ. 8447/2025 εισήγηση μας περί πρόσληψης έκτακτου προσωπικού για το έτος 2025, ζητούμε την πρόσληψη 30 εργατών καθαριότητας (20 συνοδών απορριμματοφόρου, 10 εργατών καθαριότητας εξωτερικών χώρων),15 οδηγών απορριμματοφόρου και 4 χειριστών. Σημειώνουμε ότι το αίτημά μας έχει προσαρμοσθεί στις τρέχουσες διατιθέμενες πιστώσεις και όχι στις πραγματικές ανάγκες της υπηρεσίας που είναι πολύ μεγαλύτερες όπως αναλυτικά έχει περιγραφεί στην εν λόγω εισήγησή μας.

5) Το γεγονός ότι μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες πρόσληψης του προσωπικού με σύμβαση ΙΔΟΧ στο πλαίσιο του προγραμματισμού των ανταποδοτικών για το έτος 2025, θα έχουν αποχωρήσει οι εργαζόμενοι που απασχολούνται με σύμβαση ΙΔΟΧ για το έτος 2024 (οι συμβάσεις τους λήγουν τέλος Μαρτίου).
Κατόπιν των ανωτέρω και ενόψει του σοβαρότατου προβλήματος θα προκύψει διότι θα είναι αδύνατη η εκτέλεση των απαραίτητων προγραμμάτων αποκομιδής, η αναγκαία μεταφορά των απορριμμάτων τους στην μονάδα επεξεργασίας στην Καλλιρόη, η τήρηση της υποχρεωτικής 5ήμερης εργασίας καθώς δεν θα είναι δυνατό να δοθούν άδειες και ρεπό στο μόνιμο προσωπικό
και των αυξημένων αναγκών αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων, λόγω της θερινής περιόδου, προκύπτει η επιτακτική και επείγουσα ανάγκη πρόσληψης προσωπικού με 2μηνη σύμβαση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες πρόσληψης του προσωπικού ΙΔΟΧ οκτάμηνης απασχόλησης, προκειμένου να καλυφθούν οι σχετικές ανάγκες όπως αναλυτικά εξηγούνται ανωτέρω, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 206 του Ν. 3584/2007, ως εξής:

α) Δέκα πέντε (15) εργατών καθαριότητας συνοδών απορριμματοφόρου
β) Πέντε (5) οδηγών οι οποίοι πρέπει να διαθέτουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ), κάρτα ηλεκτρονικού ταχογράφου και άδεια οδήγησης κατηγορίας C.

Ύστερα από το παραπάνω σχετικό Υπηρεσιακό Σημείωμα της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απορριμμάτων και Οχημάτων Δήμου Καλαμάτας Ν. Μεσσηνίας, εισηγούμεθα στην Δημοτική Επιτροπή τη λήψη απόφασης για την πρόσληψη του προαναφερόμενου προσωπικού για τους
λόγους που αναφέρονται σ’ αυτό, για χρονικό διάστημα δύο μηνών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, πλήρους απασχόλησης .
Η ανωτέρω πρόσληψη θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 206 παρ.1 του Ν.3584/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143/28.6.2007/τ.Α΄), όπως ισχύουν.
Η δαπάνη για την απασχόληση του ανωτέρου προσωπικού θα βαρύνει τον Κ.Α 20.6041 και 20.6054.04. του σκέλους των εξόδων του εγκεκριμένου Προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2025″.

Exit mobile version